Migraine

Omdat hoofdpijn in vele verschijningsvormen voor komt, wordt er gesproken van migraine, wanneer specifieke anti-migraine medicatie verlichting geeft. We hebben het dan niet over paracetamol of andere “normale” pijnmedicatie. Bij spierspanningshoofdpijn is het belangrijkste symptoom hoofdpijn, terwijl bij migraine allerlei andere symptomen kunnen optreden, zoals misselijkheid, braken, intolerantie voor licht en geluiden, aura vorming, lichtflitsen en gezichtsveld uitval. Wellicht is een Botox (Botuline Toxine) behandeling tegen migraine iets voor u.

Migraine behandelen

Onderzoek heeft nog niet kunnen aantonen waardoor migraine/spierspanningshoofdpijn ontstaat. Waarschijnlijk zijn er meerdere oorzaken. Een mogelijke oorzaak is het aanspannen van de (aangezicht)spieren bij bijvoorbeeld gebruik van computer, stress of fel zonlicht. Door de fronsspier met Botox te behandelen, zien we bij veel mensen een vermindering van de klachten bij migraine/spierspanningshoofdpijn. De aanvallen nemen af in duur, intensiteit of frequentie.

De behandeling duurt een paar minuten, na 2 prikjes staat u al weer buiten.

Prijzen

Botox

vanaf

€ 165,-

Fillers

vanaf

€ 165,-

Dr Decates Botox Fillers Amsterdam

Maak een afspraak

U kunt een afspraak maken met Dr. Decates via e-mail of telefoon of het contact formulier

Contact formulier

Is het veilig?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard

Wat voor middel is een injectable?

It is a long established fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Wat voor middel is een Filler?

Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical

Wat voor middel is Botox?

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration

Hoe lang duurt herstel na een behandeling?

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. It has been the industry’s standard

Zie je dat ik behandeld ben?

Yes, in fact that a reader will be distracted by the readable content of a page when looking at its layout.

Hoe lang blijft een filler zitten?

Hoe lang blijft Botox zitten?